Söndag

Idag har det inte hänt så mycket, flyttat ut alla saker från vardagsrummet för imorgon ska dom tapetsera där. Och jag har hittat luftbubblor och sånt som inte går bort, nu har det ju ändå gått 2 dagar sen dom var klara. Sen när dom satt fast tapeten har dom satt den på den andra typ 1 cm. Och spacklet lyser igenom på tapeten. Inte snyggt alls! Det är inte proffsigt gjort, och jävligt slarvigt. Menmen, bättre än förut iaf.

Just nu jobbar jag, 19-08. Nu sitter vi och kollar på Heartbreak hotel, den filmen är så jävla skön. Har sett den massa gånger. Imorrn kan jag ju inte vara hemma, möbler överallt och målarna ska vara där. Funderar på att börja mitt nyttiga liv imorgon, med träning och bra mat. Måste ju bli av med min jävla övervikt! Så jag kanske kan se mig i spegeln någongång och känna mig snygg och ha på mig något annat än mjukisbrallor hela tiden! Yes, de kör vi på! :)

Pussochkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0