Söndag

Sitter på jobbet, snart är det bara 8 timmar kvar och sen slutar jag :) Idag har det inte hänt ett skit, bara tagit det lungt. Hjärnan går på högvarv hela tiden. Ingenting känns så bra just nu. Imorrn ska jag försöka ta tag i träningen igen! Jag måste verkligen det, man blir så mycket piggare och mår så mycket bättre!

Annars rullar väl allt som det ska, jag gillar mitt jobb och imorgon ska en tjej ringa mig angående ett annat timjobb inom nattpatrullen i Sköndal. Hoppas jag får komma på intervju redan imorrn! Men det bästa skulle ju vara ifall jag fick fast tjänst, men de verkar vara svårt i dagens läge för alla jävlar snålar in med personal eftersom de är billigare att ha massa timanställda istället. Menmen, sånt är livet! Man får vara glad att man har ett jobb och får ut en bra lön varje månad. Jag vet inte vad jag skulle göra ifall jag inte hade ett jobb, blir rastlös av att bara vara hemma ett par dagar. Då skulle jag fan dööö, jag älskar att jobba eller ska jag säga att jag älskar att ha pengar? :) Fast det vet ju säkert alla redan, haha!

Nu finns de inte så mycket mer att säga, pussochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0