Söndag

Igår var jag och Chrille och käkade på lokalkrogen, sen åkte vi till Hovet där vi gick på konsert, Takida. Det var grymt mycket folk, och bra jävla drag :) Efter de mötte vi upp syrran utanför och drog in till Hirchenkeller och träffade en massa folk, sen drog vi vidare till Chaplins. Första stället bara massa fjortisar, och andra stället var det väldigt mörkt ifall vi säger så. Nej, inga ställen för mig. Sen vid stängning blev det en taxi hem, en ganska lyckad kväll förutom allt bråk och tjaffs!

Idag har jag varit hos min faster och farbror och firat min kusin och syrran som fyllde båda år i tisdags. Nu är jag hemma och gör inte ett skit, julpyntade lite igår. Men jag måste köpa 3 stjärnor till! För mycket jävla prylar behövs inte, bara man har en stjärna i varje fönster :)

Har precis ätit, idag blev det oxfilé, potatisklyftor och sås. Och till de tsatsikibaguette. Jätte mumsigt, men dock fick jag äta själv. Tänkte att jag skulle bjuda någon på mat, ringde pappa men han satt och åt. Sen Madde, men hon kunde inte och sen mamma och Håkan men dom hade också ätit. Typiskt!

Nu ska jag diska upp lite och hänga lite tvätt. Tyvärr kan jag inte bjuda på några bilder från igår, eftersom jag inte hittar sladden till kameran.

Tjingelingan!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0