Söndag

Filmen i fredags var sådär, kanske inte värd att se på bio tycker jag. Igår så skulle jag och Madde ha en party kväll, men det slutade hemma runt 11. Det var en tråkig kväll, men men det tar vi nog igen. Så det var skönt att inte vara bakis idag iaf, så idag åkte jag Sabine och Chrille till Ikea och kolla lite. Vi köpte en stor grön växt :) Sen har vi varit hos Sabine och Stephen och hälsat på, nu har vi precis ätit. Idag blev det pasta och köttfärssås :) Har köpt lite gottigott som jag kan ha på jobbet, jobbar 18-08 idag. Och ikväll äre ensam mamma söker på tvn, sen går djävulen bär prada på tvn. Tror faktiskt inte jag har sett den, så det kanske man borde göra. Äh, nu måste jag städa iordning här lite innan jag ska dra...

AIK, svenska mästare :) Underbart!



Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0