Tisdag

Imorse när jag slutade jobbet åkte jag först till jobbet (kontoret) och drack kaffe och snackade lite grann sen vidare hem till pappa. Vi hämtade syrran senare på Gillingebanan, och hon övningskörde hem. På essingeleden gjorde hon ett litet fel vilket gjorde att vi var nära att åka av. Då fick jag en nära döden upplevelse, hemskt läskigt! Jag skakade nog i 1 timme efter det! Fast annars kör hon grymt bra, och jag hoppas att hon tar kortet snart :D Hoppas hon inte blir sur nu för att jag skriver detta!

Köpt lite skruv och spik och sånt som vi behöver för att sätta upp tvn och tavlor och sånt. Köpt lite pärmar så att vi kan få iordning på våra viktiga papper som ligger överallt. Vi beställde ju en svartaktig fondvägg, vi pratade med honom och hade skrivit en lapp. Men vet inte om han är färgblind eller vad det är, för nu har vi en brunaktig fondvägg. Helt okej, men när man beställer en viss sak så blir man ju förbannad när det sitter en annan tapet uppe sen. Ska prata med honom imorgon, men jobbigt att göra om så får väl vara så. TYPISKT att allt ska gå åt helvete! Han är fortfarande inte klar, men imorgon blir han det. SKa bli så skönt att fixa iordning här hemma då. Har dock en massa grejjer som jag måste inhandla, möbler och annat skit som vi fortfarande inte köpt. Känns som man bara handlar och handlar men ändå finns det mer som man ska ha.

Sen åkte jag till Willys och storhandlade med Sabine. Vi hade hela bilen full med matkassar, mest hennes. Men jag hade en del jag också :D Man kunde tro att hon handlade åt ett helt dagis, fast dom bara är 2 vuxna och 2 barn :)

Jag är dödstrött, snart blire en dusch och sen soooova. Upp tidigt imorgon, för då kommer målaren. Puh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0