Tjenixen

Har inte gjort mycket idag, inte ens gymmet. Jag vill ha en träningsvän som kör stenhårt och vill gå på lite olika saker nästan varje dag. Kilona kommer aldrig försvinna annars, dom sitter där dom sitter. 10 kilo vill jag minst bort med, känner mig så tjock och ful. Annars får jag väl helt enkelt börja köra själv, och de är tråkigt. Men men det löser sig nog.. Städade precis ur lite i badrummet, fan va mycket man samlar på sig. Hade typ 10 olika hudlotions. Jag använder ju bara sånt ibland. Så slängde en massa saker! Förre veckan gav jag bort typ 10-15 parfymer som jag knappt användt till min kusin. Fattar inte varför man köper så mycket och aldrig använder skiten. Snacka om att slösa pengar, jag får börja skärpa mig! Chrille är och spelar innebandy, och jag sitter här med tända ljus, te och frukt. Kl 22 börjar Hells Kitchen, sen blire dusch och sova.

Ledig imorrn, får se vad man ska hitta på..

Jag vill vinna pengar, jag vill utomlands!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du hade tränat på friskis skulle jag tränat med dig :)

2009-11-04 @ 07:05:52
URL: http://nagi.blogg.se/
Postat av: Linda

Synd att du tränar på de där gymmet då annars kunde vi träna :D Jag tränar massa ju!

2009-11-04 @ 09:53:37
Postat av: Patricia

Jag saknar också en gymmkompis!

Jag följer gärna med dig dom dagar/ kvällar jag kan! Vet ju inte när du kan träna!?

2009-11-04 @ 15:05:51
URL: http://patsiie.blogspot.com
Postat av: Anne-Sophie

Helloo.

Jag skulle kunna börja gymma med dig om du vill, jag behöver verkligen gå ner i vikt. Man är ganska pluffsig efter att man fått barn. Kramar.

2009-11-05 @ 22:13:54
URL: http://annesophiehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0