Torsdag

God kväll folket.

Sitter på jobbet, har julpyntat och hållt i gång här. Så nu är det fint. :) Jag måste också julpynta, men jag måste dock köpa en del. Har inte så himla mycket faktiskt, med  tanke på att man bodde i en etta förut.

Idag har jag varit jätte trött, men efter jobbet åkte jag, Catta och Jannika och storhandlade. Känns som jag bor i den dära mataffären. Haha. Sen sov jag ett tag innan jag drog till jobbet igen! Så idag hade jag verkligen ingen ork att träna! Men får se om jag pallrar mitt feta ärsle till gymmet imorgon!

Betalat räkningar och sånt skoj har jag gjort också. Ett måste liksom. Jusste, idag ringde hon från Stora Sköndal! Nästa vecka ska jag gå intro 2 dagar på dagen, ska bli spännande! Och på måndag ska jag dit och träffa chefen! Får hoppas allt går bra och att jag gillar de jobbet! Blir lite flera timmar då förhoppningsvis då de ser ganska lite ut med jobb framöver där jag jobbar nu. Än så länge har jag ju klarat mig galant i dom 2,5 åren som jag jobbat här. Känner att man behöver utvecklas lite också, träffa nya personer osv. Sen hoppas jag ju verkligen att jag kommer in på utbildningen till undersköterska som jag sökt. De får jag veta innan jul :)

I övrigt står allt still. De var allt för idag, tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0