Torsdag

Idag har jag varit med Madde, först blev det vaxning sen så åt vi lunch och till sist så blev det vaccinering. :) Vilket ruttet jädrans väder det har varit idag! Sitter på jobbet och kollar på lyxfällan. Jag fattar inte hur folk kan sätta sig själva i den sitsen. Hemskt! Har städat här idag med, dammsugit och skurat. Blir så trött att det aldrig görs på dagen då man ser att de är skitigt och man är 2 pers och har ingenting att göra. Gah! Känns som de bara är jag som tänker på sånt?

Hemma kallas jag städhitler, haha. Jag är jävligt pedandisk. Men jag gillar att ha fräsch omkring mig :)

Vi hörs och synes, 5 dagar kvar till Ullared! Längtar som fan ;D


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha då är väl jag städStalin :)

2009-11-06 @ 16:23:06
URL: http://nagi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0