Tråååkigt

Idag blev det Ikea en snabbis, köpte lampor och lite små skit. Jag var sugen på att festa idag, sen kom mamma, Håkan och syrran hit. Och det blev världens diskussion/tjaffs mellan mig och Chrille. Dom kan inte tyckt det var roligt, det drog ner stämningen totalt. Nu är jag inte på bra humör längre, har kollat på Robinson och nu sitter jag bara och lodar. Medans Chrille ligger här brevid och sover.. Roligt...

Jag vet faktiskt ärligt inte vad jag vill.. De är jobbigt, men allt löser sig väl till de bästa till slut.

Jag och Sabine, fredag den 13e. <3


Kommentarer
Postat av: Sabine-20 år & mamma till 2 underbara barn

Du vet ju att du ska ringa mig när det blir sådär så du kan spy lite galla :) Det är därför jag finns där för dig <3

2009-11-22 @ 11:50:19
URL: http://heylieochvincentsmamma.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Efter regn kommer solsken brukar de heta :)

2009-11-22 @ 17:13:33
URL: http://nagi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0