En bra dag

Dagen har gått bra, jag undrar bara hur jag ska hitta till alla. Vet ju på ett ungefär, men de är en del att hålla reda på. Det är ganska stressigt, vilket mitt andra jobb inte är. Och dagen gick så fort, kan vara bra med lite variation. Imorgon så ska vi ha ett helt annat område, så det blir nytt. Men det ska bli skoj.

Det är verkligen stor skillnad mellan handikappsomsorgen och äldrevården. Dom äldre är så pratglada och så himla tacksamma! Det är sååå himla roligt, alla vi var hos i dag var nästan av tresiffrig ålder. Men piggare än piggast. Jag önskar att jag också kunde leva länge, och vara så himla pigg och kry.

När jag kom hem blev det matlagning, fläskkotlett med klyftpotatis och grönsaker. Lite vitlöksbröd och bea till det också. Det blev väl sådär. Just nu är det bonde söker fru på tvn, sen blire zappa mellan Efterlyst och Dagens man. Det programet är så roligt! Sen är det Fråga olle som gäller. Skulle träna idag, men Maria hoppa av. Så jag sket också i det. Gillar inte att gå själv. Så istället blire glass med masssssa nougatsås och godis. Mums! Icke bra men såå jävla gott. Jag får fortsätta vara tjock ett tag till, haha. Det är ett tag kvar tills BEACH 2010!

Jag ser fram emot morgondagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0