God kväll

Idag tog jag sovmorgon, sen gjorde jag ingenting vettigt. Åkte och handlade lite saker till hunden, hon fyllde ju 5 idag :) Så vi var över hos farmor en sväng. Idag blev det hamburgare till mat. Håller på och tvättar för fullt, både i tvättstugan och hemma. Känns som jag bara tvättar och tvättar. Jag har ju maskin hemma nu, och det är skönt. Men när man tvättar sängkläder och handukar och så, så äre skönt att få det torrt på en gång. Så då kan man lika gärna gå ner och tvätta. Just nu kollar jag på mammas pojkar, det är lite roligt tycker jag. haha ;D

Träffat Sabine en sväng idag också :) Hittade en rolig sak som jag gjorde för flera år sedan. <3


Kommentarer
Postat av: Sabine- 20år och mamma till 2 underbara barn

Åhhh underbara du <3

Jag kommer ihåg när jag fick den bilden av dig, jag hade den t o m som bakgrundsbild på datan när jag bodde hemma hos mamma :)

2009-10-30 @ 17:32:59
URL: http://heylieochvincentsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0