God kväll!

Nu sitter jag på jobbet igen, 18-08. Kollar på Sveriges fulaste hem, sen blire grannfejden. Jag börjar tröttna på att det är så långtråkigt, men jag längtar tills på onsdag. Då ska jag gå intro på mitt nya jobb, och på torsdag 7-16.30. Jag hoppas att jag kommer att trivas. Lite nervös, men de kommer nog att gå bra. :)

Idag var jag och tränade med Catta, spinning 20 min och sen core 30. Alldeles för lite träning, men så blev det idag. Sen har jag inte gjort ett skit. Jag gillar vår nya bil :D Jag går in på typ alla bloggar jag läser 10 grr om dagen. Men det är ingen som skriver nått, så tråkigt! Börja blogga mer allihopa!

Nu i veckan så får vi på jobbet gå och vaccinera oss mot svininfluensan, men jag har ingen aning om hur jag ska göra. Hur ska ni göra, ska ni ta vaccinet eller inte?


Längtar tills vi drar till Ullared, 22 dagar kvar..

Kommentarer
Postat av: Mami

Vad kul att nu är nöjd med bilen! Det är inget kul att blogga när det inte har hänt nåt det blir så enformigt då.. puss puss

2009-10-20 @ 11:50:03
URL: http://lenamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0