Godkväll

Nu sitter jag på jobbet, har precis dammsugat och skurat och städat badrummet. :) Och jag är glad.

För det första, så sökte jag ett jobb igår. Och hon mailade mig idag, och ville att jag skulle komma på intervju. Men jag hade glömt att lämna mitt telefonnummer. Haha, typiskt! Så ska ringa tillbaka dit i morgon :)

Och för det andra, så ska jag och Chrille till Ullared. Antingen vecka 46, eller vecka 47. Blir nog där över en natt. Och då ska det shoppas en massa roligt, då kan man ju också passa på att shoppa julklappar också. Dom har verkligen allt, och det är billigt. Bilresan tar 5 timmar, så det ser man ju inte fram emot. Men väl där kommer jag nog vara lycklig. Shoppa är ju liksom gryyyymt roligt. Och varuhuset är på hela 20.000 kvadrat meter. Jag ser fram emot det, var måååånga år sen jag var där. Och då utan egen inkomst, så då fick man lite kläder. Nu har man egen inkomst och kan köpa det man vill  :) Pappa och hans tjej kanske också ska med. Fast det får vi se hur det blir med det. Det ska bli grymt skojj! Längtar redan!

Nu ska jag fixa lite här.. Men vi hörs och synes, pussochkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0