Hej och hå

Igår kväll efter jag skrivit inlägget här så stendäckade jag i soffan, jag har fan aldrig varit så slut och trött. Jag hade tydligen legat och snackat (jag pratar jätte mycket i sömnen), jag hade snackat något om Rusta och massa skit. Haha, sen väckte Chrille mig straxt innan 1 och då la jag mig i sängen.

Idag har vi varit och handlat ett tvättställ, och sen burit upp en tvättmaskin till oss. Så nu har vi en tvättmaskin :) Så imorrn ska jag tvätta lite grann. Sen har vi varit och ätit på resturang med Chrilles familj, det var super gott! Och nu sitter jag på jobbet, 18-08 men eftersom man ska ställa tillbaka tiden idag så blire 15 timmar istället för 14. Har precis damsugit och skurat här, städning överallt. Hahah, hatar när det är smutsigt. Finns inte så mycket mer att säga, på måndag äre lön och räkningar ska betalas. Som vanligt lika tråkigt, men ett måste.

Vi höres och syns, pussochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0