Hejsan

Idag har det inte hänt någonting, bara varit hemma och softat. Efter massa bråk varje dag om vissa grejjer så kom Chrille hem med lite blommor till mig. Typiskt killar att man ska få något när man bråkat. Men det var gulligt. :)



Här kommer en bild på våran lampa som vi köpte igår, man ser inte så mycket men iaf. :)

Nu är det dags för mig att röra mig mot jobbet. Håkan hämtar mig och kör mig till pappa, ska låna hans bil. Det är så jobbigt att inte ha bil! Så sen jobbar jag 18-08. Det var länge sen jag jobbade, så det känns bra. =)


Kommentarer
Postat av: Mami

Fin lampa och söta blommor i fönstret!! Ha en bra natt. puss puss.

2009-10-11 @ 18:08:51
Postat av: nathalie

Fint, nästan sån lampa vi har :)

2009-10-11 @ 19:16:07
URL: http://nagi.blogg.se/
Postat av: Sabine- 20år och mamma till 2 underbara barn

Åhh vilken tjusig lampa!

Du får iaf blommor av din karl! Det har jag fått 1(!!) gång haha!

2009-10-13 @ 14:25:21
URL: http://heylieochvincentsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0