Lördag

Ifredags blev det en jävla massa tårta och bullar och skit. Jo, jag rullade typ hem. Haha, sen hände det inte så mycket. Idag var vi på Bauhaus och kollade lite grann, vi köpte en kökslampa där. :) Det blev helt okej faktiskt. Jag ville inte ha den dära kökslampan som alla har från Ikea.  Hittade lite andra saker också som vi ska köpa när vi har fått ommålat och så här. =) Sen kanske vi tänkte kakla om köket och så. Lite pengar kan man ju faktiskt lägga ner ifall man ska bo här ett tag. Men vi får se hur det blir. Jusste, när vi kom fram till Bauhaus så luktade det bränt som fan. Däcket var helt platt, förmodligen sönderskärt. Så Robban kom dit och böt däck. Vem gör något sånt? Säkert jävla småungar som inte har något bättre för sig en fredagskväll. Sen blev det en sväng till stadium där jag köpte ett par nya träningbrallor och 2 träningslinnen. Det behövs verkligen. Sen åkte jag och tränade, körde en timma kondition. Sen kolla på Chrilles innebandymatch. Sen höll jag på och döö av hunger, så hem snabbt och lagade köttfärssås och spagetti. Det var gott, och jag åt säkert för 3-4 pers. Proppmätt gick vi till affären och handlade chips, dipp och godis. Sånt som jag inte ska äta! Men vafan, sockerberoendet tog över.

Det händer inte så mycket i matchen, och bry mig gör jag inte heller. Det är sååå boring med sport.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag håller med dig. Kolla på sport är inge kul.

Va vart de för lampa?



Pusspuss

2009-10-11 @ 08:57:39
URL: http://nagi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0