Onsdag

Imorse åkte jag till pappa, hjälpte honom och hans polare att lämna in 2 bilar på verkstad. Och så körde jag syrran till stallet, sen hem och storstäda och tvätta massa. Sen åkte jag till farmor, jag och syrran åkte till hundsimmet med Daisy. Efter de drog jag hem och gjorde pannkakor med sylt och grädde :) Mums. Nu sitter Chrille och kollar bajenmatchen, och jag är sur för det. Jag kommer missa massa bra program. Kanske hinner med att se dagensman, lite av efterlyst och sen fråga olle iaf. Bonde söker fru får jag se på datan sen.

Jag kommer få en grym skattesmäll nästa år, har märkt att jag betalat alldeles för lite skatt. Och dom tusenlapparna kan du inte ens räkna på 2 händer. Det svider, menmen. Dum som inte betalat mer, eftersom jag tjänar mer. Sånt tänker man ju liksom inte på, typiskt!

Sen blire duscha och bädda ner sig i den renbäddade sängen. Finns de nått bättre?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

nybäddad säng och nyduschad är de bästa

2009-10-29 @ 19:00:38
URL: http://nagi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0