Onsdag

I dag var jag ledig, och hade velat sova ut. Men en tekniker skulle komma mellan 8-12 så jag gick upp 7.30. Han kom inte förs 10 typ, och han fixade en inställning på tvn och sen fungerade alla kanaler. Man börjar ju undra, vi har haft en annan tekniker här som inte kunde ett skit. Vi har säkert pratat med 30 olika personer på comhem, och ingen har fattat felet. Han ändrade en inställning, han garvade lite när jag sa att han var grym till skillnad på alla 30 andra personer jag snackat med och teknikern som var här. Hur enkelt som helst, jävla nötter som jobbar där alltså! Men nu är det fixat, och vi har fått kompensation på 1500 kronor. Så det är bra :)

Jag har storstädat idag, så det är rent och fräscht. Och sen var Catta här och softade ett tag, och sen gick vi till centrum och handlade lite. Till middag blir det snitzel, ris och tsatsiki :) Sen vid 18 ska jag iväg och träna med Maria.

Ikväll är det massa bra program på tvn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0