RASTLÖÖÖS

Idag har jag varit grymt rastlös, jag har inte gjort ett skit. Jag har ingen bil nu, och känner inte för att åka kommunalt ifall jag ska göra något. Så jag har bara suttit hemma, var och handlade lite i centrum. Sen lagade jag potatisgratäng med fläskfilé och grönpepparsås. Och sen lite vitlöksbröd och sallad. Pappa kom över på middag. Jag har inte tränat idag, och det känns inge bra. Jusste, fick svar från jobbet jag sökte igen. Hon lät jätte intresserad och skickade en intervju per mail. Så det har jag skickat iväg, får se om jag får något mer svar. Jag jobbar ju jätte mycket, men jag vill jobba ännu mer! Hahha, jag jobbar inom Stockholms stad och kan därför inte söka där. För dom vill inte ta in folk på övertid om det inte är nödvändigt. Så nu har jag sökt privat.

Yes, så är det med den saken. Vi hörs!


Jag och Jannika på Arlanda, på väg till SunnyBeach. Juli - 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0