Socker söndag

Idag har jag tvättat 2 maskiner, sen hämtade jag syrran i stallet och sen köpte vi 2 blommor och drog hem till mamsen. Vi firade Håkans mamma Ingrid som fyllde 90 år, hon hade köpt en super god smörgåstårta. Sen blev det fika med massa kokosbollar, kakor, biskvier. Usch vad mycket jag åt, och det märktes i magen efter, haha! Nu sitter jag på jobbet igen 19-08, kollar på ensam mamma söker just nu. Sen blire Wallander :) Just nu jobbar jag ju bara hos en person, som personlig assistent. Och har inte jobbat på kontoret på länge, det är tydligen massa som frågat efter mig. Så det ska bli roligt sen att jobba där och träffa alla igen :) Men jag jobbar här tills den 30 november, sen får vi se hur det blir med jobb efter det.

Puss & hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0