Tjenixen.

Idag började dagen med träning med Catta, step up 55minuter och därefter core 30 min. Det gick bra. :) Sen träffade jag pappa, vi handlade presenter till min faster Jenny som vi ska till idag kl 18 och käka massa tårta och fira henne. Vi var inne i flera affärer och handlade, och jag handlade lite små grejjer. Sen handlade jag en yantramatta. Den ska vara bra för massa olika saker, stress, ryggvärk och massa saker som jag har. Så vi får väl se. =) Ska snart lägga mig på den och testa..

Kl 18 ska vi till min faster som sagt, sen vet jag inte vad som händer. Jag tror att det blir lungt ikväll...

Vi höres, pussochkram!

Kommentarer
Postat av: Mami

Hej gumman.Hur var mattan?? puss puss

2009-10-10 @ 18:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0