Trött som ett as

Har haft tråkigt, här i min ensamhet som vanligt. Ingen pojkvän här inte. Så jag har suttit inne på Yves Rocher i typ 2 timmar och klickat i massa roliga saker som jag ville ha. Men sen hittar det inte användaren när jag ska logga in och betala. Så då blev jag förbannad och sket i det! Typiskt.

Sökte ju 2 jobb för ett tag sen, har fått svar från båda. Från ena såntdär vanligt som man brukar få "tack för att du har sökt denna tjänst, vi kommer att gå igenom ansökningarna och sen höra av oss ifall du är antagen till en intervju" och den andra så fick jag ett svar från henne själv, och hon ville att jag svarade på massa frågor. Så det gjorde jag och skickade iväg, får se ifall någon hör av sig. :)

Idag gjorde jag kassler, och stekt potatis med lök, purjolök, kryddor och vitlök. Och sen lite rödvinssås till, och det blev gott. Jag tycker om att laga mat, det är roligt. =) Kommer säkert bli grym som min mamma på att laga mat när jag har fått öva in mig på matlagning nått år. Det roligaste är att exprimentera och bara slänga ihop en massa saker. Min mat är okej, mammas är grym. Den saknar jag!

Nu ska jag plocka ur diskmaskinen, det är nog det bästa jag haft. Bara att diska kastruller, och det är ju inte så krångligt. Så himla skööönt. Sen ska jag se Hells Kitchen, sen kommer jag STEN DÖ i sängen. Jobbat natt i 3 dagar och i princip inte sovit ett skit. Det är för mycket som händer hela tiden, haha. STRESS STRESS STRESS, det kanske är därför jag tappar allt mitt hår också? Sen är det mycket tankar hela tiden i mitt huvud, och så är jag jävligt nedstämd. Det har ju sina förklaringar...

Äh, ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Mami

Tack gumman för dom fina orden! Jag tror att du behöver lätta ditt hjärta för någon, kom gärna över och prata nån dag. Har förstått att lägenheten inte gjorde att det blev så mycket bättre! puss puss. Älskar dej min lilla kråka.

2009-10-07 @ 12:53:06
Postat av: Loppsi

Hej! Testa b-vitamin tabletter, jag köpte på apoteket när jag hade en hår-tappar-period i sommras och jag tycker att dom hjälpte! Kramis

2009-10-07 @ 15:38:09
URL: http://gudsforbannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0