Trött

Ja, som sagt. På jobbet och har det trist. Dom på Gekås hade en tävling för ett tag sen, man skulle skicka in sitt kvitto. För om längden var längst av alla som skickade in, så vann man ett presentkort på 3000. Och en kvinna skickade in ett kvitto på 195 cm, och straxt över 11 000. Jag menar, det skulle ju inte vara något problem. Dom har ju liksom ALLT. Fast för så mycket hade jag inte tänkt att handla iaf. På lördag ska vi åka runt till lite olika bilfirmor och kolla på bil, jag måste ha en bil snarast. Känner mig handikappad utan bil. Jag är såå jävla van vid det nu liksom. Knappt åkt kommunalt på över 2 år. Och vi ska ju ha en v70, det måste införskaffas innan vi drar till Ullared. Måste ju ha någonstans att lägga allt man har handlat. Fan, måste bestämma mer så jag kan ringa och boka stuga och så också. Ska prata med pappa imorrn, så får jag se om dom ska med.

Nu är allt seeeegt...


haha, känner mig som värsta bloggnööörden. Men jag har inget annat att göra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0