Full fart hela dagarna

Har jobbat natt nu söndag och måndag, inte sovit ett skit på dagarna för igår började vi flytta. Så jag har packat och packat och packat upp och igår så var jag med pappsen och handlade en tv, en mikro och sen hämtade våra sängbord och vår sängstomme. Sen var vi inne på Ikea också och handlade lite saker. Så full rulle hela tiden, nu är jag sååå grymt trött. Och imorse så var en man här och ombesiktade lägenheten, så vi får se om dom gör något åt oss. :)

Så nu i natt äre första natten som vi sover tillsammans i vår nya lägenhet. Det känns skönt faktiskt. Imorrn ska jag upp tidigt och jobba. Det är såå tyst här, ingen väg precis utanför fönstret. Underbart.

Äh, en dusch och sen äre dags att nanna kudde. Ha de bra allesammans! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0