God kväll!

Idag har jag varit med mamsen nästan hela dagen, vi var en sväng till Globen och sen åt vi lunch. Sen har jag hängt hos henne. I dag fyller min pappa 48 <3 Jag och Jessica har köpt en present tillsammans, som han ska få i morgon eftersom vi inte kunde åka dit tillsammans idag.

Mamma och Jessica tar hand om Daisy just nu eftersom jag jobbar. Man blir så uttråkad på dessa 14 timmars pass. Men det är skönt att det är så många timmar på samma gång och att man inte behöver jobba varje dag.

Har kollat idol och Svenska Hollywood fruar, och nu sitter jag här och gör ingenting. Vädret ute är inte okej. 8 och en halv timme kvar tills man slutar...

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0