Resfeber

Jag vaknade kl 3 i natt, och har inte kunnat somna om. Så typiskt, men jag har sån jävla resfeber. Jag åker ganska ofta utomlands, även fast jag är flygrädd. Nu flyger vi bara 3,5 timme, till skillnad från 11 som det är till Thailand. Håller på för fullt i tvättstugan, 5 tvättmaskiner blir det. Pallar inte ha så jävla mycket tvätt sen när jag kommer hem, så nu är det tomt i tvättkorgen. Här har man bara 3 timmars pass i tvättstugan. Det suger verkligen! I Örby hade vi 5. Menmen... Jag måste packa, jag har ingen aning om vad jag ska packa ner. Pengar, pass, mobil och biljett är ju det nödvändiga iaf. Det ska jag inte glömma!

Har varit tillsammans med Chrille nu över 2år, precis när vi hade blivit tillsammans så var jag i Thailand i 3 veckor. Sen dess har vi inte varit ifrån varandra mer än 1 natt typ, då jag har jobbat. Kommer sakna honom så ENORMT mycket. Men jag tror det är bra för oss att vara ifrån varandra ett tag.


JAG ÄLSKAR DIG CHRISTIAN! <3





Jag kommer förmodligen att slinka in på något internetcafé där nere, så då kommer jag att uppdatera er lite också :) Kl 16 går planet, nästa gång vi hörs är jag i Spanien. Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: kim

Åhh din gris jag vill med åka hahaha=) Ha det super skoj där nere *

2009-09-08 @ 15:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0