Söndag

I lördags så var vi och storhandlade, ville pröva något nytt ställe. Så vi tog Coop i västberga, jag tyckte inte att det var så bra där. Och väldigt dyrt i jämfört med Willys, fast de har jag tröttnat på. Ica Maxi får det bli nästa gång. :) Sen satt vi här och drack lite, jag, Chrille, Natta, Steffen. Sen kom Catta och Putte förbi en snabbis. Sen fick Natta för sig att vi skulle dra ut, jag tycker inte om att gå ut. Men jag följde med, vi kom in runt 12. Så jävligt sent påtänkt, men vi tog nån cider på Högbergs och sen gick vi till Göta Källare. Båda haken var faktiskt helt okej. En trevlig kväll helt enkelt!

Idag har vi varit på Media Market med pappa, sen har jag varit taxi chafför, kört runt min faster och farbror och kusiner. Och sen körde jag farmor till sjukan, hon mår inte bra. Så nu har jag tagit med mig hunden hem igen.

Sitter här och käkar lite chips och dipp :) Ska snart ut på kvällspromenix med hunden.

Hörs och synes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0