Det var ett tag sen..

Jag har verkligen haft fullt upp på sista tiden, jag bodde hos pappa i 3 veckor direkt när jag kom hem från Thailand eftersom han då åkte dit och jag var tvungen att ta hand om katten. Nu har jag äntligen flyttat hem igen, och jag har jobbat typ varje dag i Dalen. Nu är det bara 3 veckor sen läggs det ner, det känns hemskt. Fyyyfan va tråkigt!

Skolan går bra, det är defenitivt mycket lugnare i denna kurs vård och omsorgsarbete än vad förrra kursen var. Det tackar vi gudarna för! Typ 5 veckor kvar i skolan, sen är det sommarlov! Och då är en termin avklarad :)

Nu har jag vaknat 2 dagar i rad med grym jävla smärta i bröstet. I går kunde jag knappt röra mig för jag hade så ont, men det gick över snabbt sen. Jag vaknade vid halv 6 idag och har fortfarande ont, jag undviker gärna sjukhus. Vafan kan det vara för fel? Kanske dags att sätta igång med träningen snart, min kropp mår inte bra känner jag.

Idag ska jag inte göra nått speciellt, laga taccos till middag och sen ska jag iväg och jobba natt. Har precis suttit och kollat jobb, finns inte så mycket intressant. Haha, men jag har iaf sökt 3 stycken. Ett som anläggningsansvarig på ett gym, sen ett som receptionist på ett hotell och ett som vårdare på ett korttidsboende. Alltid något.

Jag vill att det ska bli sommar nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0