Känner stressen inom mig..

Idag har jag jobbat, bara 4 fjutt-timmar men ändå. Nu har jag inget pass inbokat förs om 2 veckor. Jag känner stressen inom mig, vad ska jag göra? Jag måste ha mera jobb! Hoppas att det är några som blir sjuka och så så man kan hoppa in. Gå hemma hela dagarna får mig att bli tokig, och inga pengar? Nej, det går fan inte! Jag söker jobb nästan varje dag, men det verkar inte löna sig. Inte ännu iaf!

Köpt balkongmöbler och en soda-streemer idag, sen har jag även köpt ett gymkort :) Körde 10 minuter cykel på gymmet och sen körde jag på ett spinnpass 50 minuter. Skönt som fan! Träningsvärk kommer jag nog ha imorgon :) Nu ska jag komma igång med träningen igen, har ju ändå inget att göra om dagarna så då kan jag lika gärna träna!

Betalat räkningar precis, snart dags att sova. Det ska komma några gubbar hit imorgon, dom ska byta ut bänkskivorna i köket och då gäller det att jag inte ligger och dunar! Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0