Söndag

Idag har jag jobbat, sen åkte jag hem och damsugade och tvättade lite och åt middag. Sen åkte jag och handlade lite på Hemköp med Sabine. Så kom mamma och syster över och fikade lite, och sen kom även farmor, hennes syster och Daisy. Idag har jag gjort en uppgift till skolan, jag har en kvar som skulle varit inne i fredags (rekommenderad inlämning). Men den tänkte jag göra imorgon, nu pallar jag inte. Denna kurs vi har nu är betydligt mycket lugnare än den vi hade innan. Nu känner jag mig inte alls stressad över skolan. Det är positivt! Bara några veckor kvar sen är det sommarlov från skolan :)

Imorrn ska jag soooova, jag har sovmorgon och börjar inte förs 12! Men det är väl som vanligt att man vaknar super tidigt när man gått upp tidigt flera dagar irad.




Kommentarer
Postat av: Mami

Vad skönt att du inte är lika stressad över skolan längre! Du är så duktig gumman. Puss puss. Älskar dej!

2010-04-19 @ 14:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0