Tisdag

Idag sov jag lääänge, dock så vaknade jag flera gånger men somnade om :) När jag hade vaknat till så åkte jag till farmor och tog en fika i vårsolen, lekte med Daisy och hjälpte farmor att städa lite grann. Sen åkte jag och tvättade bilen och så har jag varit och vaccinerat Baileys. Åkte hem och lagade käk, idag blev det spagetti och köttfärssås. Sen kom Sabine över på en kaffe. Nu har jag precis duschat och snart äre dags för sängen. Ska upp tidigt och jobba imorgon! :) Yepp, så har min dag sett ut.

Det börjar bli såå skönt väder ute, och jag får ångest att jag har blivit så jävla fet. Men det är ju mitt eget fel. Fan att godis, chips, läsk, snabbmat och allt sånt skit finns. Men vafan, man måste ju leva också! På måndag ska jag börja min jojo-bantning igen. Att jag aldrig lär mig!



Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0