Trött

Efter 7 dagars jobb, men nu är jag ledig. Idag var en hektisk dag på jobbet, men det gick bra iaf :) Och kanske min sista på kontoret med alla andra, om jag inte blir inringd som jag hoppas jag blir. Har ett pass till och det är 9-13 på måndag som assistent. Hoppas det dyker upp mera! Jag klarar inte av att sitta hemma, jag klättrar ju på väggarna om jag inte får jobba!


Lagade kött, gjorde tsatsiki och en sallad till middag. Sen har jag varit hos pappa och hälsat på en sväng och sen har jag umgåtts med mamsen. Och sen träffade jag Sabine en sväng. Fick världens sötaste sms av henne nu på kvällen :

Jag ville bara säga att du är den absolut bästa vännen man kan ha. Jag är så glad att det är just du som är min bästa vän. Du får mig att må bra när jag mår dåligt och jag vet att jag alltid kan räkna med dig, du finns alltid där! Jag älskar dig gumman. Sov så gott! Love :)


Vad skulle man göra utan sin bästa bästa vän? :) Älskar dig med vännen..



GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0