Freeeedag

Igår jobbade jag, sen åkte jag och Chrille förbi mamma på en fika eftersom Chrille och mammas pojkvän Håkan fyllde år. Sen åkte vi förbi Chrilles mamma också. Och tiden gick och gick och det blev försent för att gå ut och äta. Så vi tog en pizza i Örby innan vi åkte hem.

Idag har jag också jobbat, sen har jag och Chrille varit på vår kvarterskrog och ätit middag och tagit ett glas. Trevligt! Blir superduper lungt här hemma, han ska jobba imorgon och det ska jag också. Han ligger iof redan och sover, efter 3 öl då pallar han inte vara vaken :) haha! En riktig färsking..





Idag äre precis 2 veckor kvar tills vi pyyyser! Innan dess äre bara jobb som gäller, imorrn också. Så nu blire fortsätta se på filmen på 4an. Sen suussa, upp tiiiiidigt. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0