Helgen

I går vaknade jag vid 7, på min lediga dag. Då kan man börja snacka att man fått in rytmen på att gå upp tidigt. Men gick upp då iaf hade aldrig kunnat somna om. Så jag åkte och hämtade Daisy och drog ut till syster i Enköping. Hon visste ingenting, så det var en liten surprice :) Daisy och stallhundarna (tikar) som hon i övrigt ofta har svårt för gick jätte bra ihop! Det var jätte kul att se! Jag och syrran åt lunch på hennes altan, sen louncerade hon 2 hästar (eller vad det heter) Jag blev heeelt fascinerad! Ni vet det är när hon står i mitten med ett rep och hästen springer runt i en cirkel runt henne. Hon sa typ : Skriiitta, Traaaava, Galopp med olika tonfall. Och hästen löd helt galant. Skit häftigt att se faktiskt! Ena hästen fick ju spel, jag blev typ livrädd. Men syrran bara rycker tag i 1tons hästen och skriker. Jag har aldrig sett henne handskas med hästar på det sättet, hon är jätte duktig och inte ett dugg rädd. Det är ju unghästar, så det är ju hon som ska hjälpa till att rida in dom osv. Det var en trevlig dag :) Tills jag kom hem och allt spåra ut, sent in på morgontimmarna. Tack för sömnen! Snart ger jag upp..

Sitter på jobbet, jobbar 7-24 idag. Och jag glömde kabeln till kameran. Där har jag massa bilder från igår. Men det kan jag lägga upp imorgon :) Idag ska jag försöka plugga en del också! Blev inget pluggandes igår.

Trött på den här jävla förkylningen och hostan. Vart kom det ifrån liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0