Sööndag

Haft fullt upp, igår jobbade jag också över till 19. Sjukt mycket att göra. Sen åkte jag och käkade med Chrille och pappa. Sen vid 22.15 stod jag utanför Sabines jobb. Hon jobbar ju så mycket så vi ses ju knappt! Så vi drog till Malin och hälsade på, hon hade skaffat en sån underbar liten söt amstaff valp! Den var 11 veckor, man blir ju käär! Sen hem och kom i säng straxt innan 01. Upp i morse och sen till jobb. Jag är glad att dessa 3 dagar är över, gud vad jag har jobbat. 7 dagar i sträck och 187 timmar har jag jobbat nu i Juli :) Nu är jag ledig en dag iaf!

Om typ 10 dagar drar Sabine till Spanien, och jag drar om 19 dagar. Det är ungefär 3 veckor ifrån varandra. Hur ska jag klara mig utan min fru?? :) Men ju mer tiden går dessto närmare kommer vi Gekåsresan :) Yeaaah!

Hoppas alla haft en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0