Stress, stress, stress.

Igår jobb, idag jobb sen skolan för introduktionsstart (etik och livsfrågor). I slutet av lektionen säger läraren som inte verkar ett dugg bra för övrigt att : Den 24 augusti så måste alla komma till skolan, det är obligatoriskt. En ny grej som kommunen har börjat med. Om man ej kommer denna dag får man IG i kursen. Då brann det i skallen kan jag säga. När dom hade fått veta det hade dom kunnat skickat ut ett meddelande på forum. Då hade man ju skitigt i den kursen och gjort den senare. Men ialla fall, efter mycket snack så ska dom försöka fixa det på något sätt. Det är ju det som är grejjen med att plugga på distans, att inte behöva vara där. Och just då är jag ju sjävklart i Spanien. Ska verkligen försöka göra allt för att bli godkänd i kursen...

Känner mig så stressad över allt för tillfället, har gjort värsta listan på saker jag måste fixa innan vi åker. Och jag jobbar typ varje dag, måste plugga och fixa en massa grejjer. Men jag ska försöka göra så gott jag kan, man kan inte mer än att försöka. Här om dagen upptäckte jag ett blåmärke på armen, har ingen aning om hur jag kan ha fått det. Sen nån dag efter så får jag lite ont på ett ställe på armen och där dyker det upp ett blåmärke och samma sak på knät. Kanske lite för mycket bollar i luften samtidigt?

Imorgon äre dags att jobba igen, sen börja bocka av min "att göra lista".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0