Trööötter

Fått en hel del gjort idag med plugget, känns superbra! Mailat om en uppgift som jag inte ríktigt fattade om vi skulle lämna in eller om det var det vi skulle göra på den obligatoriska dagen i skolan (när jag är i Spanien). Så får väl förhoppningsvis svar imorrn, då har jag bara den att göra innan jag åker. Sen såklart måste jag logga in där nere och kommentera/svara lite på forumet. Kommer hem den 31/8 en tisdag-natt, då har precis avsnitt 4 börjat på måndagen. Då äre bara att sätta sig på onsdag och skriva dom uppgifterna. Så jag slipper komma efter iaf :) skööönt!

Ett jääävla stök här i Sandsborg, man är ju för fan livrädd för att gå ut. Skulle aldrig sätta min fot här om det inte var för jobbet ..


Fan vad jag längtar tillbaka till Thailand, denna strand var gryyymt underbar!

Imorse höll jag på att köra av vägen när jag var på väg till jobbet. Jag kände hur det kröp på min arm så ser jag en GIGANTISK spindel. Asså den var sjuuukt stor, jag viftade till den och den åkte ner mot pedalerna sen satt jag med gåshud fram tills jag kom till parkeringen. Där kollade jag efter spindeln, men utan att hitta den. Jag ser inte fram emot att sätta mig i bilen i natt när det är kolsvart ute och jag vet att det finns en spindel där. Den var superstor och hade tjocka ben och tjock kropp. Förmodligen fått med mig den från landet när jag var och hälsade på syrran igår. Jag HATAR spindlar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0