Torsdag

Jobbar, jobbar, jobbar typ. Känns som man inte hinner med nått annat. Idag var jag ledig, superskönt. Dagen spenderades i den långa kön på systemet och sen trängandes med andra människor på mellandagsrean. Hittade en tröja, 2 linnen och en träningsbh på rean. Sen handlade jag utöver det lite underkläder till mig själv och ett par byxor till Chrille. Häromdagen fick jag hem ett paket från HM, 1400 kronor tack. Men jag blev nöjd, lite badhandukar, kökshandukar, örngott, servetter, ett par fula uggs (sköna) och sen lite skit :)

Precis kollat en film, snart är det dags att lägga sig och sussa. Dom flesta är ju lediga imorrn, men jag jobbar och tjänar bra med extracash eftersom det är storhelg. Jobb 8-16.30 sen hem till mamma på nyårsmiddag. Sen får vi se vad som händer, några cider ska man iaf fira in det nya året med. Hoppas ni alla får en trevlig nyårsafton!



Kommer ihåg när det fanns nått program för några år sedan när man satt och höll på och skriva olika saker. Den har jag fortfarande kvar. Jag älskar dig min vän! ♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Sabine, 21 år och mamma till 2 underbara barn.

Åhhh jag kommer ihåg när du skickade den till mig. Måste varit 2003-2004 någongång.



JAG ÄLSKAR DIG MED!

2011-01-03 @ 10:27:25
URL: http://heylieochvincentsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0