Godkväll!

Idag har jag varit med farmor och Daisy på hundsim, sen tog jag med mig henne hem. Åkte och handlade lite med mamma på Willys och sen åkte jag och tränade med Catta. Idag blev det ett bodypump pass. Kändes en del eftersom jag tränat armarna dagarna innan också. Haha, men skönt var det iaf :) Dock ingen kondition idag, det får det bli imorrn!

Har varit på promenix med Daisy ner till pappa, han svarar aldrig i telefonen. Så jag var tvungen att gå ner och kolla ifall han levde. Och han garvar som vanligt när man säger att man tror att det har hänt något. Ringt i 3 dagar, säker 20 samtal om dagen. Eftersom jag skulle hämta katten och vaccinera honom. Men det får jag göra nästa vecka!

Har pluggat lite också, ganska krångligt. Men det blir nog bra tillslut! I morgon ska jag skriva det sista och lämna in hade jag tänkt!

Nu är det dags för en kvällspromenix med hunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0