Godkväll

När jag vaknade åkte jag med Catta och kollade i lite olika affärer, sen hem och lagade mat. Gjorde tom yam kung (thailändsk maträtt med räkor) jätte mumsigt! Blev ingen träning idag, fick inte med mig någon och jag kände inte för att åka själv idag.

Chrille älskar att svulla massa onyttigt, när han köpte chocklad donuts så kunde jag inte motstå. Det är så svårt när det står framför ögonen på en. Så det blev lite tröstätande eftersom det inte blev någon träning, haha! Jag hade önskat att jag hade någon som peppade mig i träningen och i maten, men den karln klarar inte det. Tyvärr.


5 stycken för 10 kronor på affären, varför är allt onyttigt så billigt?

Innan jag drog ut idag så hörde jag nån stå och prata i telefon i trappan. Sen drar jag ut till parkeringen. Och då kommer det en civilare och 2 snutbilar med blåljus och en ambulans. Och jag får värsta adrenalinet i kroppen när jag såg dom dära civilsnutarna springa med en kofot i handen. Men sen såg jag att det var ju i min port dom skulle in. Så jag var tvungen att gå dit och fråga vad som hände. Det är en tant som bor i porten. Det var hennes dörr dom öppnat. Det brukar ofta stå folk utanför och plinga på hos henne. Tror nog det är hennes barn eller nått. Menmen, polisen sa att det var sjukdomsfall. Så jag har ingen aning om vad som hände sen.

Nu har jag suttit och pluggat lite. Skrivit en del, men måste skriva mera. Men kommer inte på något bara! Får göra nya försök imorgon med pluggeriet :)

Snart dags att lägga sig och sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0