Godmorgon

Personen som jobbade natten med mig jobbar egentligen dag, och jag går inte riktigt ihop med den personen. Menmen, natten gick iaf bra :) När jag satt ute på bänken utanför jobbet och rökte en cigg så gick det förbi en kille. Halv-sneglar lite på mig och sen vänder han om igen, han frågar ifall jag var på farsta gymmet idag. Ja, det var jag. Och vi började prata lite, det visade sig att det var en av killarna som jag hjälpte med magmaskinen. Hahah, för dom drog i allt och fattade inte hur man skulle göra. Han sa att han tyckte att jag var jätte duktig när jag stod på crossen. Haha :) Aja, världen är bra liten. Och träningsvärk har man idag också :)

Har ätit frulle och kollat runt lite på nätet, det måste jag alltid göra när jag kommer hem från att ha jobbat en natt. Känns ju som man missar så mycket, jaa jag är en datanörd. Haha, men jag har ju inget bättre för mig!

Det är fan halft storm ute! Men det gör inte mig så mycket för nu äre dags att slagga en stund, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0