Hejsan

Igår blev det inte stranden, eftersom vi bränt oss lite. Vi låg vid poolen ett tag och sen åkte vi på marknad. Idag har vi varit på stranden, jag har bränt mig ganska mycket. Solen är jävligt stark nu! Jag brukar aldrig bränna mig annars, solskyddsfaktor 30 hjälper inte. Haha. Varit ute och ätit och sånt, nu sitter vi på baren brevid hotellet. Jag har lämnat in 2 uppgifter till skolan precis, försökt mitt bästa. Hoppas det är godkänt. Känns som man inte riktigt kan ge allt på skolan här nere, eftersom man har annat för sig. Men jag har pluggat nu i 2 dagar medans Chrille tagit den behövliga powernapen. Det skulle jag också behöva, men plugget behöver ju in också. Ett prov kvar denna vecka, känns skönt. Nästa vecka blir värre, men det ska nog gå bra. :) Klockan är straxt efter 12 här, så snart dags för att lägga sig och sova. Blivit sent 2 dagar i rad nu, så dags att lägga sig i tid. Får se om det blir stranden imorrn eller inte. Man vill inte bränna sig ännu mer.

Annars är allt bra.. Hoppas ni har det bra där hemma. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0