Hejsan

Skrev ett inlägg igår, men blogg.se var mongo och ville inte fungera. I måndags jobbade jag, sen blev det träning. 10 min på crossen och sen ett spinnpass sen hjälpte jag Madde att flytta alla sina saker till oss. Hon ska bo här ett tag medans hon går klart skolan.

Idag har jag jobbat, sen hem och lagade mat sen direkt iväg till skolan för att gå på kursintro. Medicinsk grundkurs ska vi läsa nu, och alla fick världens chock när vi fick veta hur mycket plugg det är. Senast söndag ska 4 uppgifter vara inlämnade. Det är helt sjukt mycket, 1 om dagen och massa man måste läsa. Menmen det är väl bara att köra på! Kan ju meddela er som är nyfikna att jag fick VG i kursen människan socialt och kulturellt. Denna kursen siktar jag endast på godkänt, är GRYMT mycket som det är redan. PUUH, hur ska tiden räcka till?

Så kom hem för nån timma sen. Nu ska jag iaf börja plugga, OS går förfullt på tvn, skönt att det inte är nått bra på tvn iaf. JAG HATAR ALLT SOM HAR MED SPORT ATT GÖRA! Nu sitter jag med en kopp kaffe, känner typ att jag vill gråta för det är så sjukt mycket. Menmen, önska mig lycka till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0