SJUKT TRÖTT

I dag har jag varit på banken och tog ut min lön från Stora Sköndal. Råkade även stöta på chefen i centrum. Jag har ju skitit totalt i det jobbet, jag gick ju intro i början av december. Jag sa att jag ville ha en till introdag och dom skulle höra av sig. För typ 1 vecka sen fick jag mess om att ringa och boka en till introdag. Då blev jag lite förbannad eftersom hur ska jag komma ihåg alla människor jag träffade och vad jag ska göra när det var så länge sen? Inom såna jobb är det viktigt att gå intro några dagar och sen att det inte går alltför lång tid innan man jobbar, för det är jobbigt att komma ihåg alla ifall man har runt 100 människor som man går till. Men hon sa att dom ville att jag skulle jobba för dom och att vissa hade pratat om mig, så imorrn ska vi boka en ny intro dag. Sen stötte jag på 2 arbetskamrater i centrum också, från samma ställe. Dom har frågat hela tiden vart jag har tagit vägen, och ville att jag skulle komma tillbaka. Så vi får se hur det går :)

Sen var jag på första hjälpen kurs med jobbet, mycket givande! Det är bra att ha med sig ifall man skulle stöta på något olycksfall i vardagen. Efter det drog jag hem och böt om till träningskläder, ingen ville träna med mig. Så jag drog själv på ett spinnpass, stressad över att inte hinna med träningen och skolan och jobb. Det är mycket nu med allt. Vill egentligen lägga ner mer tid på träningen, men det får jag göra när det är lite lugnare i skolan och när jag har gott om tid helt enkelt. Just nu ser det mörkt ut på den fronten.

Precis lämnat in en uppgift till skolan som jag suttit och gjort ikväll. Inte för det kändes som jag hade gjort helt rätt, men jag hoppas att den är okej iaf. Så nu är det bara 3 kvar denna vecka!

Sjukt jävla trött nu alltså, så GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0