Idag är det onsdaaaag!

Sabine kom hit imorse och drack lite kaffe innan vi drog till gymmet! Jag körde 40 minuter på crossen och sen muskler. Så jag hoppas att träningsvärken känns lite grann imorgon :) Sen har jag lämnat in 2 uppgifter till skolan, nu har jag det sista kvar för denna vecka. Jag ska göra intervju frågor utifrån lite begrepp. Och sen ska jag intervjua någon i en annan kultur och vem fan ska det vara? Hahah. Aja, det löser sig väl. Kanske kan kolla ifall jag kan intervjua någon på jobbet, men först måste jag göra frågorna. Och det pallar jag inte idag!

Precis ätit lite mat, blev snabbt och enkelt idag. Ris med chicken nuggets och sötsursås. Nu ska jag dricka maaassssa kaffe, sen lägga på några brev på lådan och sen tanka bilen innan jag rör mig mot jobbet!

Yes, så ser det ut för idag. Hörs och syns!



Min kisse när han var liten. Han bor hos pappa eftersom han är utekatt och jag ser det som djurplågeri att ta in honom i en lägenhet nu när han är van att gå ut och in som han vill. Han är snart 3 år. Jag saknar honom så fruktansvärt! Och pappa vill egentligen inte ha honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0