Ett tag sen

Haft ett litet uppehåll, jag har mest varit nerdeppad för de hänt så mycket saker. Men jag hoppas att allt löser sig till det bästa till slut, jag önskar bara jag kunde få känna känslan av att vara lycklig. Det kommer väl kanske en vacker dag.

AJa, nog med det. I måndags så började jag träna igen, var 5 dagar förra veckan. Så de känns bra :) Nu jävlar får jag inte tappa detta, Sabine är lika peppad som jag. Vilket är toppen att vi kan peppa varandra!

I lördags var jag första dagen i skolan, det gick bra. Jag vet att det kommer bli stressigt med heltid plugg på distans och sen jobb på det. Men det kommer gå bra! I morgon kväll så är det kursintro i skolan, människan socialt och kulturellt är kursen vi ska börja med. Och imorse så lämnade jag in massa papper till min chef angående att inte behöva göra praktiken. Så kanske slipper 6 veckors praktik! Ska hämta papperna imorrn, så får vi se :) Och på onsdag så ska jag på studievägledning i skolan.

Ska hämta upp Madde vid 12, vi ska iväg och äta lunch och sen handla mat. Ikväll blire träääning :)


Jag och Madde i Spanien september 2009 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0