Lördag

Efter jag hade fixat mig igår så gick jag upp till Sabine och tog nån cider, sen iväg till Hägern där jag träffade lite folk och drack nån öl. Sen gick vi med nån kille som bodde i närheten och tog en öl. Och sen kom syrran och hämtade mig. Så det var en ganska lugn och trevlig kväll.

Idag har jag varit på klädoutlet, hittade ett linne. Chrille hittade massa snygga kläder! Ibland önskade jag att jag var kille :) Sen blev det en pizza till middag.

Har pluggat lite, lämnat in sista uppgiften. Så denna veckan lyckades jag också :) Förmodligen... Nu är det 2 veckor kvar på kursen människan socialt och kulturellt. Sen är det dags för medicinsk grundkurs. Det blir nog ganska roligt :)

Ikväll blire luungt, kolla tv och så. Imorrn måste jag ta mig iväg och träna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0