Lördag

I morse var jag och tränade med Sabine, körde 40 minuter cykel och sen muskler. Har varit gryyymt trött hela dagen, och eftersom jag inte skulle jobba nu i natt så har jag inte gått och lagt mig utan gjort intervjufrågorna till skolan. Och har hittat en som ska hjälpa mig med det :) Toppen!

Sabina var här för ett tag sen med sin kille och hälsade på, jag har saknat henne! Jävla svikare att flytta till Haparanda bara sådär liksom. Haha! Men jag har bestämt mig för att åka ifrån stressen och hälsa på dom någon gång när tiden räcker till :)

Fan vad jag känner mig tråkig nu för tiden, hittar fan aldrig på något roligt. Kärringvarning liksom! Aja, idag är det iaf lördag. Och svullodag! :) Så nu blire pizza och sen massa onyttigheter framför tvn! Nu ska jag se på Robinson!


HÖRS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0