Nu blir det mycket att göra framöver

Igår kväll så var jag och Sabine på Bodypump, och det känns idag! Så jävla skönt, jag älskar träningsvärk! Idag hade jag ingen att gå med, så jag tog mitt pick och pack och drog själv. Vilket säkert alla vet att jag hatar att göra! Så idag körde jag spinn puls 45 minuter, så jävla skoj med pass! Man ger verkligen allt och lite till :) Love it. Efter passet så gick jag upp till gymmet och körde 15 minuter på crossen, idag känner jag mig duktig!

Sen var jag hos mamsen på en kaffe, hon klagar på att jag aldrig kommer och hälsar på. Ändå bor vi så nära, men jag har känt att jag har haft fullt upp. Och det kommer jag fortsätta att ha! Var på kursintroduktion i skolan ikväll mellan 17.30-20.00 och första arbeterna ska vara inlämnade på söndag. Plus att vi ska läsa typ 50 sidor på det, och jag som inte kommer ihåg ett skit när jag har läst. Hahah, aja. Vi får väl hoppas att det går bra. Wish me goood luck!

Pratade med min bemannings assistent på jobbet idag, jag har pass inbokade 3 veckor framöver. Och efter det så finns det typ ingenting, för dom har en övertalig som ska ta alla tomma pass. Så det kommer typ bara finnas lite ströpass på helgerna. Asså helt panik! Om jag inte får jobba så dör jag fan. Så dags att börja sööka jobb igen, det suger.

Men när jag är färdigutbildad som undersköterska så lär jag garanterat få fast någonstans iaf, det strävar jag iaf efter! Jobb-träning-plugg, jo så kommer mitt liv se ut ett tag framöver.

Jag klarar det här


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Gu va du är duktig Cissi, helt grym faktisgt ;)

2010-01-13 @ 16:49:31
URL: http://nagi.blogg.se/
Postat av: Mami

Klart du klarar det!!! Och skulle du inte göra det så är det inte hela världen, eller hur?! Älskar dej!!

2010-01-14 @ 16:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0