Tisdag

I morse när jag vaknade så kände jag mig halft död. Kändes som jag började bli sjuk, helt tungt och seg i kroppen och med dunkande huvudvärk. Ni vet när man får hosta och så smakar det liksom sjuk i halsen. Ja, så fick jag. Min första tanke var neeej, jag som ska jobba 4 dagar denna vecka och sen träna. Men jag tog en ipren och la mig och sov ett tag. Och det känns bättre nu iaf :) Förutom hostan och den sjuka smaken i halsen. Usch! Sjuk har jag inte tid att bli!

Sen gick jag över till Sabine och drack lite kaffe, var uppe i affären och handlade lite och sen så spelade vi Buzz. Det var ganska roligt faktiskt, även fast man inte kunde många frågor. Hahah.

Nu ska jag vika lite tvätt och plocka i ordning lite i köket. Jag hoppas att jag känner mig hyffsat pigg för att gå och träna imorrn.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0